domingo, 18 de xuño de 2023

Actividades de alfabetizacion mediática e informacional e promoción da lectura (xaneiro-xuño 2023)

A Biblioteca do IES estivo aberta ás familias as tardes dos martes entre os meses de xaneiro e xuño e en cada unha delas programouse unha actividade relacionada coa competencia informacional e a coa promoción da lectura. Nos encontros que tiveron lugar os días 31 de xaneiro, 28 de febreiro, 11 de abril, 9 de maio, 23 de maio e 6 de xuño tiveron lugar as actividades máis centradas na alfabetización informacional. Nestas reunións amosouse o funcionamento e os recursos tanto da Biblioteca do centro como da Biblioteca Municipal de Negreira, as posibilidades da lectura dixital, presentáronse lecturas de interese para as familias do alumnado e escoitáronse as suxestións e os intereses destas, realizouse préstamo de materiais para as familias e tivo lugar tamén un Obradoiro impartido por Sonia García Galán: na 1º sesión (9 de maio) realizouse unha formación para as familias sobre mediación lectora e na 2ª (23 de maio) unha actividade conxunta para alumnado e familias co título “Libros para despois da apocalipse”, na que participaron as familias cos alumnos.

Aquí temos unhas fotos da 1º sesión



e da 2ª:








En todas estas sesións, as familias asistentes recibiron materias impresos de recomendacións lectoras, listados temáticos de libros ou de autores, etc.

Na última reunión do curso, o martes 6 de xuño, realizouse coas familias asistentes unha sesión de avaliación das actividades desenvolvidas ao longo destes 6 meses, así como da posibilidade de continualas de cara ao vindeiro curso. Tamén se lles fixo entrega dun Boletín de recomendacións lectoras para o verán preparado especialmente para as familias e que tamén foi compartido a finais de curso con toda a comunidade educativa a través da páxina web do centro.


 

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Programa Lectura e familias no IES Xulián Magariños de Negreira: xénese dun proxecto

 Entre os obxectivos da Biblioteca escolar do centro para o presente curso 2022-23 estaban afondar nas liñas de colaboración coas institució...